Продавець Водокран розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1594 відгуків
Швидко отримати відповідь по номеру телефону +380980466961Зв'язатися з нами

Вітаю! У понеділок працюємо у звичному режимі та зв'яжимось із вами! Дякую за звернення! Бережіть себе!

61151, Ул. Раевской, 19а, Харків, Україна
+380 (66) 478-26-64
+380 (98) 046-69-61
Водокран

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Увага! Весь список товарів належної якості на нашому сайті "Водокран" підлягає поверненню й обміну! Що таке товари належної якості? До товарів належної якості належать усі товари, які не були у використанні, а також збережені їхній товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальне паковання, а також документи, видані разом із товаром. - БАЖАЄТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР АБО ЗАМІНИТИ? ЩО РОБИТИ? Для того, щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, зазначеними в розділі "контакти": +380664782664. Повернення товару здійснюється на зазначені дані в ТТН у разі отримання посилки, безплатно в нашій точці за адресою: 61151, г. Харків, ул. Раєвської, 19а. - Хто платить за пересилання поверненого товару? У цьому разі під час повернення товару ми не компенсуємо витрати, пов'язаних із вартістю послуг із доставляння товару, а саме: виїзд кур'єра або пересилання транспортною компанією в інше місто, згідно з оформленням (ТН). У разі відмови товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем. - КОЛИ ПОВЕРНУТЬ КОШТИ? Після отримання та огляду товару нашим складом упродовж 3 робочих днів кошти будуть повернені на реквізити, за якими виконувалася оплата. - ХТО ОПЛАЧУЄ ЗА ПЕРЕСИЛКУ ОБМІННОГО ТОВАРУ? У цьому разі під час обміну товару ми не компенсуємо витрати, пов'язаних із вартістю послуг із доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією в інше місто, згідно з оформленням (ТН). У разі відмови товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем. - КОЛИ ВІДПРАВЛЯТЬ ТОВАР У ОБМІН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підходить, упродовж 1-3 робочих днів буде відправлений інший обраний Вами товар. ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ? У разі отримання та виявлення клієнтом товару неналежної якості, за невідповідністю очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером за контактним номером телефона (066)4782664 і повідомити про бажання заміни або повернення товару. В індивідуальному порядку розв'язати питання: - у разі виявлення товару неналежної якості Клієнт має право спростити знижку на товар у розмірі до 7%, — у разі виявлення вад товару, що не підлягають ремонту, клієнт може запитати обмін товару або повернення коштів. Повернення за рахунок одержувача, будь-якоюю службою доставки по тарифах транспортної компанії, або безплатно в нашій точці за адресою: 61151, г. Харків, ул. Раєвської,19а. Повернення грошей відбувається протягом 3 днів на вказані реквізити покупцем

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner